kdo jsem

Neustálé posouvání vpřed

Tato cesta je o neustálém vývoji. Přinesl jsem do centrály ZFP GROUP akademie mnoho podstatných nápadů a podnětů, ať už z mé hlavy nebo z hlav týmu. Tyto myšlenky se dnes využívají v celé ZFP. Patří sem například elektronické vyplňování potřebných dokumentů, systém práce s klienty, vývoj našeho analyzátoru a další. V rámci naší kanceláře a mého ředitelství máme unikátní systém podpory asistentkami, elektronizace a servisních kroků směrem ke klientům.

Pokud jsi ve fázi, kdy hledáš něco více než jen celoživotní zaměstnání a chceš naplnit své sny pro sebe, ne pro zaměstnavatele, klikni na sekci Kariéra v menu a ozvi se. Jsme připraveni přivítat další členy do našeho úspěšného týmu.

Kdo jsem

Obecně řečeno, jsem kluk z malého města na Vysočině, konkrétně ze Žďáru nad Sázavou. Pocházím z rodinného domu s čtyřmi sourozenci a z finančně náročnějších poměrů. Již od 15 let jsem si vždy našel nějakou brigádu a hledal způsob, jak vydělat peníze. Chtěl jsem být bohatý a úspěšný.

První podnikatelské aktivity

Už ve škole jsem věděl, že pro mě není zaměstnání tou správnou cestou, protože nemám rád umělé autority. Za to jsem si vysloužil časté poznámky ze školy. Po dokončení studia jsem se rozhodl pro cestu podnikání. Moje první podnikání bylo v oblasti cukráren a kaváren. Jednoduše řečeno jsem otevřel několik kaváren s vlastními cukrářskými výrobky. Na začátku to vypadalo skvěle, ale po třech letech jsem, kvůli mé nevědomosti a slepé důvěře některým lidem, skončil v druhotné platební neschopnosti a cítil jsem se bezradný. Měl jsem dluh přibližně 900 000,- a byl mi zablokován majetek. Toto období mi v retrospektivě dalo více, než co mi vzalo, i když to tehdy nebylo snadné.

Nový začátek

Jsem bojovník od přírody, nikdy se nevzdávám, a tak jsem hledal způsob, jak se znovu postavit na nohy a dosáhnout svých dětských snů o úspěchu o bohatství pro sebe a svou rodinu. A tak, jak to bývá, když něco opravdu chcete, přitáhnete si to. A přišla nabídka spolupráce se společností ZFP akademie, a.s. A to bylo přesně to, co jsem potřeboval. Perfektně ověřený obchodní model, do kterého jsem nemusel investovat. Stejně jsem neměl co, pouze jsem investoval pouze svůj čas a své schopnosti, a tak jsem se do toho pustil naplno. Den 9. února 2008 kompletně změnil můj život. V tento den jsem byl na svém základním semináři ZFP, kde jsem se cítil jako Alenka v říši divů. Tehdy jsem si řekl, že do toho půjdu naplno.

Cesta vzhůru

Svůj první milion jsem v ZFP vydělal během prvních dvou let. Své dluhy z předešlého podnikání jsem splatil během čtyř let a začal jsem psát svou dráhu ve ZFP. Vzdělávání, registrace u ČNB, rozvoj dovedností a budování klientů a obchodního týmu mě dovedly tam, kde jsem dnes.

Co se povedlo

A co jsem tedy vybudoval? Máme skvělé zázemí v moderních a krásných prostorách. Staráme se o více než 10 000 klientů, o které pečuje můj stále rostoucí tým. Naše podpora zahrnuje 5 asistentek, vlastní regionální vzdělávání, interní call centrum a vše, co jsem si vždy přál.

Díky tomu žiji život, jaký jsem si vždy přál. Mám hezká auta, rodiny dům, investiční nemovitosti, jsem akcionářem celé ZFP GROUP a mám dostatečný pasivní příjem. Díky tomu, že jsem si to vše vybudoval sám, dokážu touto cestou provést nové kolegy i ty současné. Mohu je dovést k tomu samému, aby byli úspěšní a naplnili si své sny.



Některé mé úspěchy v ZFP nad rámec běžné spolupráce

Před zahájením digitalizace dokumentů na českém zprostředkovatelském trhu jsem v ZFP vymyslel inovativní řešení pro elektronické vyplňování dokumentů prostřednictvím našeho CRM. Tento krok umožnil naší společnosti přejít na digitální procesy.

Navrhl jsem a vyvinul první prototyp aplikace ForeverUP, která umožňuje efektivní komunikaci v rámci ZFP. Díky tomu má nyní každý ZFPák možnost mít tuto aplikaci ve svém smartphonu a neztrácet přehled o dění.

Vytvořil jsem prototyp analyzátoru verze 1.0, který zefektivnil práci kolegů v ZFP, umožňující jim profesionálně pomáhat klientům dosahovat jejich cílů a snů. Aktuálně probíhá vývoj verze 2.0.

Vyvinul jsem a zavedl do praxe systém pro identifikaci odpovědnosti za klienty v ZFP, což značně zefektivnilo práci s databázemi a péči o klienty.

Pro zvýšení efektivity osobních schůzek a lepší profilování nových klientů jsem vytvořil interaktivní prezentaci, která kolegům v ZFP umožňuje lépe orientovat své klienty.

Ve hlavní regionální kanceláři ZFP, která generuje třetinu obratu firmy, jsem zavedl a neustále rozvíjím naši interní online vzdělávací platformu, včetně tvorby obsahu.

Přispěl jsem k vylepšení systému CRM, čímž jsem zvýšil denní efektivitu práce všech kolegů v ZFP.

Co o mě říkají klienti...

odkaz na recenze